logo mob crni

logo crni

logo crni

T Logo 3c p DE
logo filmofeel 2017

app store ikona google play ikona

Prijavi se na newsletter

 

Nagrade 64. Pulskog filmskog festivala

nagradeCLANAK

Natjecateljski program 64. Pulskog filmskog festivala:

HRVATSKI PROGRAM

Hrvatski film

Agape, red. Branko Schmidt, Anka, red. Dejan Aćimović, Goran, red. Nevio Marasović, Lavina, red. Stanislav Tomić, Mrtve ribe, red. Kristijan Milić, Ne gledaj mi u pijat, red. Hana Jušić, Ustav Republike Hrvatske, red. Rajko Grlić, Uzbuna na Zelenom Vrhu, red. Čejen Černić, Zbog tebe, red. Anđelo Jurkas, Andrej Korovljev i  Tomislav M. Klarić, ZG80, red. Igor Šeregi.


Manjinske hrvatske koprodukcije

Dan kada je moj otac postao grm, red. Nicole van Kilsdonk, Dnevnik mašinovođe, red. Miloš Radović, Kuća drugih, red. Rusudan Glurjidze, Roumena, red. Zornitsa Sophia, Sieranevada, red. Cristi Puiu.


MEĐUNARODNI PROGRAM – EUROPOLIS - MERIDIJANI

150 miligrama, red. Emmanuelle Bercot, Čovjek zvan Ove, red. Hannes Holm, Druga strana nade, red. Aki Kaurismäki, Hedi, red.  Mohamed Ben Attia, Lady Macbeth, red. William Oldroyd, Preblizu suncu, red. Yves Angelo, Psi ljubavi, red. Ben Young, Put za Mandalay, red. Midi Z, Sakupljač, red. Aleksej Krasovskij, Slika koja ostaje, red. Andrzej Wajda, Učiteljica, red. Jan Hřebejk.


MEĐUNARODNI PROGRAM – EUROKRATKI

Borba za smrt, red. Eleonora Veninova, Deirdre, red. Jo Southwell, Derišta, red. Nanna Kristín Magnúsdóttir, Deva, red. Laurynas Bareisa, Dvorišta, Ivan Salatić, Jutro poslije, red. Patricia Chica, Kraj, red. Jiří Volek, Kratka priča o Princezi X, red. Gabriel Abrantes i F. Cipriano, Loše navike, red. Emilios Avraam, Podvojen(o), red., Keith Albert Tedesco, Rukavi košulje, red. Suela Bako, Sanjaj, slatko sanjaj, red.  Michael Iversen, Sin, red. Cyrus Neshvad, Slijedi me, red. Anthony Schatteman, Suprug Jan s obitelji, red. Pavol Čižmár, Tango, red. Dace Pūce, Tata, red. Markus E. Müller, Tko je tko u mikologiji, red. Marie Dvořáková, Žirafa, red. Janne Schmidt.

STUDENTSKI PROGRAM

13+, red. Nikica Zdunić, After Party, red. Viktor Zahtila, Behemot,  red. Igor Dropuljić, Izlet, red. Boris Vuković, Pino, red. Josip Lukić, Putovanje kroz svjetlost, red. Laure Pascu, Tajni život vila, red. Igor Jelinović, Točka zarez, red. Goran Ribarić, Turizam!, red. Tonći Gaćina, Žene žene žene, red. Nikica Zdunić, Crna torta, red. Johana Švarcová, Bernard ili granica konstrukcije, red. Cristian Drăgan, Daleko od moje zemlje, red. Haydar Demirtas, Natjecanje, red. Artur Boruzs,  Nezgoda, red. Šimon Štefanides, Ograničen, red. Leo Černic, Paraliza, red. Dušan Zorić, Povratak sjećanjima, red. Neli Maraž, Poznajem svog krvnika, red. Arif Akdenizli, Sumrak, red. Mirona Radu, Sva imena na slovo "C", red. Isabela Von Tent, Utopija, red. Matija Gluščević

KINO UZ MORE

Bijeli kralj, red. Alex Helfrecht, Jörg Tittel, Emo, red. Neil Triffett, Ljubavna bomba, red. Mads Erichsen, Piuma, red. Roan Johnson, Vincent, red. Cristophe Van Rompaey


PROGRAM PULICA

Crveni pas: Početak, red. Kriv Stenders,  Dječak s planine, red., Xavier Koller, Jona i more, red. Marlies van der Wel, Lastavice i Amazonci, red. Philippa Lowthorpe, Naopake rime 1 i 2, red. Jan Lachauer, Jakob Schuh i Bin-Han To, Partija pikula, red. Aaron Lester Ellis, Pjevaj, red. Kristóf Deák, Upomoć, smanjio sam učiteljicu, red. Sven Unterwaldt, Vrijeme grudanja, red. Jean-François Pouliot i François Brisson


NAJBOLJI FILM - PROGRAM PULICA

Publika je u Programu Pulica dodijelila:

- diplomu za najbolji dugometražni film filmu Upomoć, smanjio sam učiteljicu, redatelja Svena Unterwaldta


NAGRADA OCJENJIVAČKOG SUDA MLADI FILMOFILI

Ocjenjivački sud za Hrvatski program: Matej Beluhan, Rahela Vešković, Karlo Žganec

Priznanje za najbolji hrvatski dugometražni film dodjeljuje se filmu Ne gledaj mi u pijat, redateljice Hane Jušić

“Osuvremenjujući sliku hrvatskog društva u domaćem filmu, Hana Jušić je iznova pokazala umijeće orkestriranja jednom obitelji unutar disfunkcionalnog socioekonomskog konteksta. Ne gledaj mi u pijat film je aktualne tematike, zrelog autorskog pristupa, odličnih glumačkih izvedbi i svakako je jedan od najsvjetlijih primjeraka novije hrvatske kinematografije.”

Priznanje za najbolju manjinsku koprodukciju dodjeljuje se filmu Dnevnik mašinovođe, redatelja Miloša Radovića

“Zbog uspješno realiziranog uvida u autentični filmski svijet, pažljivo uvijen u crni humor i koloristički impresivnu fotografiju popraćenu vrhunskim glumačkim izvedbama.”

Ocjenjivački sud za Međunarodni program: Petra Galović, Enid Vidaček, Lucija Majnarić

Priznanje za najbolji dugometražni film iz Međunarodnog programa Europolis – Meridijani dodjeljuje se filmu Sakupljač, redatelja Alekseja Krasovskog

“Film je uspio izvrsno prenijeti viziju svog zahtjevnog i rizičnog koncepta. Ritmičnost montaže dinamizira dramaturško rješenje s jednim glumcem u jedinstvu mjesta, vremena i radnje. Vješto razrađena priča izvedena na vizualno kreativan način premetnula se u jakoj konkurenciji.”


Priznanje za najbolji kratki film iz Međunarodnog programa Eurokratki dodjeljuje se filmu Podvojen(o), redatelja Keitha Alberta Tedescoa

“Film odlično razlaže jednostavan zaplet igrajući se s vremenskom linijom koju fragmentira i sastavlja u slagalicu koju gledatelj zatim ponovno rekonstruira. Za estetsku kvalitetu filma zaslužna je atraktivna fotografija i pokreti kamere.”


Priznanje za najbolji dugometražni film iz programa Kino uz more dodjeljuje se filmu Kako se zdravo udebljati, redatelja Kevorka Aslanyana

“Film na jezgrovit način prikazuje probleme drugosti i osude današnjice promatrajući ih kroz duhoviti filter zamišljenog svijeta. Humor je apostrofiran i vizualnim sredstvima od kojih se ističu scenografija i kostimografija.”

Ocjenjivački sud za Studentski program i Kratku Pulu: Daria Keršić, Rea Bušić, Adnan Bajrović

Priznanje za najbolji film iz Studentskog programa dodjeljuje se filmu After Party, redatelja Viktora Zahtile


NAGRADA OCJENJIVAČKOG SUDA FEDEORA

Ocjenjivački sud: Nenad Dukić, filmski kritičar, Ronald Bergan, filmski kritičar, Ondrej Biba, filmski kritičar, Natascha Drubek, filmska kritičarka, Marijana Jakovljević, filmska kritičarka

Priznanje za najbolji hrvatski dugometražni film dodjeljuje se filmu Ustav Republike Hrvatske, redatelja Rajka Grlića

Priznanje za najbolju manjinsku koprodukciju dodjeljuje se filmu Kuća drugih, redatelja Rusudana Glurjidze


NAGRADA OCJENJIVAČKOG SUDA MEĐUNARODNOG PROGRAMA

Ocjenjivački sud: Jasna Ornela Bery, glumica, Igor Saračević, filmski kritičar i Jelka Stergel direktorica Festivala slovenskog filma
 

Zlatna arena za najbolji dugometražni film dodjeljuje se filmu Čovjek zvan Ove, redatelja Hannesa Holma

Zlatna arena za najbolji kratkometražni film dodjeljuje se filmu Žirafa, redateljice Janne Schmidt
 

Posebna pohvala za kratkometražni film u kategoriji međunarodnog programa dodjeljuje se filmu Sanjaj, slatko sanjaj, redatelja Michaela Iversena.


NAGRADA HRVATSKOG DRUŠTVA FILMSKIH KRITIČARA

Nagrada OKTAVIJAN dodjeljuje se filmu Ne gledaj mi u pijat redateljice Hane Jušić s prosječnom ocjenom 4,66.


NAGRADA PUBLIKE ZLATNA VRATA PULE

Publika je, glasovanjem za Hrvatski program prikazan u Areni, dodijelila nagradu Zlatna vrata Pule filmu ZG80, redatelja Igora Šeregija s prosječnom ocjenom 4,32.

2. Ustav Republike Hrvatske, redatelj Rajko Grlić - 4,29

3. Uzbuna na Zelenom Vrhu, redatelj Čejen Černić - 4,25

4. Dnevnik mašinovođe, redatelj Miloš Radović – 4,21

5. Ne gledaj mi u pijat, redateljica Hana Jušić - 3,94

6. Fuck Off I Love You, redatelj Anđelo Jurkas - 3,85

7. Goran, redatelj Nevio Marasović - 3,72

8. Lavina, redatelj Stanislav Tomić - 3,68

9. Naša svakodnevna priča, redateljica Ines Tanović - 3,57

10. Agape, redatelj Branko Schmidt - 3,53

11. Zbog tebe, redatelj A. Jurkas, A. Korovljev, T. M. Klarić - 3,48

12. Mrtve ribe, redatelj Kristijan Milić - 3,28

13. Kratki izlet, redatelj I. Bezinović - 3,25



ODLUKE OCJENJIVAČKOG SUDA HRVATSKOG PROGRAMA

NAGRADE OCJENJIVAČKOG SUDA HRVATSKOG NATJECATELJSKOG PROGRAMA

 

Ocjenjivački sud: Zrinko Ogresta, predsjednik ocjenjivačkog suda, scenarist i redatelj, Josip Grozdanić, filmski kritičar, Mladen Ožbolt, scenograf, Ivana Zozoli Vargović, kostimografkinja i  Vedran Živolić, glumac.

HRVATSKI PROGRAM – MANJINSKA HRVATSKA KOPRODUKCIJA

1. Zlatna arena za najbolji film dodjeljuje se filmu Sieranevada, redatelja Cristia Puiua

Sjajna tragikomedija s elementima farse u kojoj autor oko karmina za oca jedne obitelji iz Bukurešta u interijerima njihova stana kreira fresku dinamičnih obiteljskih odnosa u kojoj se bavi politikom, crkvom, nacionalnom prošlošću i međuljudskim odnosima.

2. Zlatna arena za režiju dodjeljuje se  Milošu Radoviću za film Dnevnik mašinovođe

Skladno i nenametljivo režirana crna komedija s iznimnim osjećajem za dramaturšku kompaktnost i narativni ritam.

3. Zlatna arena za glumačko ostvarenje dodjeljuje se Salomi Demuria za ulogu Ire u filmu Kuća drugih redatelja Rusudana Glurjidzea

Između nekoliko ženskih likova izdvaja se lik snažne, odlučne Ire, zaštitnice obitelji koju s mnogo nijansiranosti tumači Salome Demuria.


HRVATSKI PROGRAM – HRVATSKI FILM

1. Nagrada Breza za najboljeg debitanta dodjeljuje se Čejen Černić za film Uzbuna na Zelenom Vrhu redateljice Čejen Černić.

„U svom dugometražnom prvijencu temeljenom na gotovo šest desetljeća starom romanu Ivana Kušana, Čejen Černić uspješno kreira šarmantno infantilnu cjelinu s efektnim ozračjem bezbrižnog djetinjstva.“

Ovoj se nagradi pridružuje JULIUS MEINL KAVA koja dodjeljuje nagradu u iznosu od 7.000,00 kn ovogodišnjem dobitniku/ci nagrade Breza za najboljeg debitanta.

2. Zlatna arena za oblikovanje zvuka dodjeljuje se Martinu Semenčiću za film Kratki izlet redatelja Igora Bezinovića.

„Za istinsku i cjelovitu režiju zvukovnosti ovoga vrijednog filma. Sve što se čuje u Kratkom izletu, svaki šum, glazba, dijalog, izvedeno je i isprepleteno s rijetkom finoćom i u potpunom suglasju sa svim ostalim elementima filma.“

3. Zlatna arena za masku dodjeljuje se Bianki Žugelj i Tatjani Tomišić za film ZG80 redatelja Igora Šeregija.

„Maska vjerno dočarava izgled u 80-tima, posebice u frizurama. Osobita je besprijekornost u gradaciji izgleda likova koji  prolaze različite situacije tijekom jednoga dana.“

4. Zlatna arena za vizualne efekte u filmu dodjeljuje se Pragma Videu i Visual effects Houseu  za film Anka redatelja  Dejana Aćimovića.

„Vrhunska računalna animacija, rijetka u hrvatskom filmu, dočarava mistični svijet i maštu djevojčice Anke.“

5. Zlatna arena za specijalne efekte u filmu dodjeljuje se Branku Rapalustu za film Mrtve ribe redatelja Kristijana Milića.

6. Zlatna arena za kostimografiju dodjeljuje se Katarini Pilić za film Ne gledaj mi u pijat redateljice Hane Jušić .

Kostimi su u suverenom suglasju s likovima filmske priče, pridonoseći cjelovitoj slici njihova socijalnog i duhovnog stanja.“

7. Zlatna arena za scenografiju dodjeljuje se Petri Poslek i Ivi Rodić za film Goran redatelja Nevija Marasovića.

„Scenografija učinkovito slijedi scenaristički predložak i redateljske postupke filma snimanog u pomno biranim idiličnim eksterijerima i naizgled ugodnim interijerima snježnog Gorskog Kotara i opatijskog mora. Svojom suprotnošću scenografija je u učinkovitom kontrapunktu filmskoj priči.

8. Zlatna arena za glazbu dodjeljuje se Alenu Sinkauzu i Nenadu Sinkauzu za film Goran redatelja Nevija Marasovića.

Glazba je jedan od ključnih segmenata filma redatelja Nevija Marasovića. U priči o likovima uhvaćenima u procijepu između želja i mogućnosti te ambicija i realnosti, kombinacija evergrina i središnje glazbene teme s variranjem motiva prijeteće potmule grmljavine, učinkovito gradira dramsku tenziju.“

9. Zlatna arena za montažu dodjeljuje se Hrvoju Mršiću za film Agape redatelja Branka Schmidta .

„Nagrađujući montažu ovoga filma, žiri izdvaja osobito ritmičko i dramaturško nastojanje da se montažom kao umjetničkim filmskim postupkom nadogradi pripovjedni element ovoga filma. Činjenicu da se je u tome uspjelo potvrđuje „nevidljivost“ montaže. I kao tehničkog i kao dramaturškog postupka.

10. Zlatna arena za kameru dodjeljuje se Branku Linti za film Ustav Republike Hrvatske redatelja Rajka Grlića.

„Za suptilnu i nenametljivu ugođajnost koja filmskoj priči ovoga djela stvara vizualni okvir u kojoj se ona tako suvereno razvija.“

11. Zlatna arena za najbolju sporednu mušku ulogu dodjeljuje se Dejanu Aćimoviću za ulogu Ante Samardžića u filmu Ustav Republike Hrvatske redatelja Rajka Grlića.

„U svakoj sceni filma Ustav Republike Hrvatske u kojoj se pojavljuje, Dejan Aćimović u liku Ante Samardžića vrhunskom glumačkom vještinom osvaja pozitivizmom, altruizmom i pitkim humorom.

Ovoj se nagradi pridružuje MONTECRISTO ZAGREB, prodavaonice MODIANA koja dodjeljuje VRIJEDNOSNU POKLON KARTICU za odjevne artikle brenda PRODAVAONICA MODIANA ovogodišnjem dobitniku Zlatne arene za sporednu mušku ulogu.

12. Zlatna arena za najbolju glavnu mušku ulogu dodjeljuje se Nebojši Glogovcu za ulogu Vjeke Kralja u filmu Ustav Republike Hrvatske redatelja Rajka Grlića.

Lik zagrebačkog intelektualca koji je obilježen obiteljskom anamnezom, manjinskim seksualnim statusom i pripadnošću etničkoj većini, Nebojša Glogovac dočarava s osobitom suptilnošću. Spretno balansira humorom i oporošću, cinizmom i empatijom, muževnošću i feminiziranošću.“

Ovoj se nagradi pridružuje KOTKA konfekcija Krapina visoko kvalitetno muško odijelo brenda KOTKA izrađenog po mjeri koja dodjeljuje nagradu ovogodišnjem dobitniku Zlatne arene za glavnu mušku ulogu.

13. Zlatna arena za najbolju sporednu žensku ulogu dodjeljuje se Arijani Čulina za ulogu Vere u filmu Ne gledaj mi u pijat redateljice Hane Jušić.

Glumica je cijelim svojim glumačkim aparatom i ljudskim habitusom izgradila živ, zaokružen i rijetko uvjerljiv lik nezrele i submisivno-posesivne supruge i majke koja izmiče svakom stereotipu.“

Ovoj se nagradi pridružuje MONTECRISTO ZAGREB, prodavaonice MODIANA koja dodjeljuje VRIJEDNOSNU POKLON KARTICU za odjevne artikle brenda PRODAVAONICA MODIANA ovogodišnjoj dobitnici Zlatne arene za sporednu žensku ulogu.

14. Zlatna arena za najbolju glavnu žensku ulogu dodjeljuje se Miji Petričević za ulogu Marijane u filmu Ne gledaj mi u pijat redateljice Hane Jušić. 

U svojoj debitantskoj ulozi glumica sigurno i sugestivno dočarava sve vidljive i nevidljive slojeve karaktera mlade protagonistice, njezinu istovremenu grubost i nježnost, oporost i požrtvovnost, sućutnost i mizantropičnost te želju za bijegom uz spoznaju da je taj bijeg nemoguć .“

Ovoj se nagradi pridružuje ARGENTUM HRVATSKI LANAC SREBRNARNICA koji dodjeljuje komplet tradicijskog nakita ovogodišnjoj dobitnici Zlatne arene za glavnu žensku ulogu

15. Zlatna arena za scenarij dodjeljuje se Rajku Grliću i Anti Tomiću za film Ustav Republike Hrvatske redatelja Rajka Grlića.

Aktualna i intrigantna „ljubavna priča o mržnji“. Životne, zaokružene i u hrvatskoj svakodnevici ukorijenjene likove autori scenarija na human, empatičan i duhovit način suočavaju s vlastitim predrasudama, nesigurnostima pa i mržnjama, navodeći ih na upoznavanje drugih i drugačijih, onih sa suprotnog etničkog, idejnog, ideološkog i svjetonazorskog pola, te na međusobnu toleranciju i prihvaćanje.“

16. Zlatna arena za režiju dodjeljuje se Hani Jušić za film Ne gledaj mi u pijat.

Za nadahnuto orkestriranje svim stvaralačkim elementima ovog dirljivog filma koji u svakom kadru  potvrđuje iskrenu autoričinu potrebu da se bavi osobitim i bremenitim svijetom svojih junaka.

17. Velika zlatna arena za najbolji film dodjeljuje se filmu Kratki izlet redatelja Igora Bezinovića, produkcijske kuće Studio Pangolin, producenta Igora Bezinovića.

Nadahnuta i moderna egzistencijalistička alegorija koja nenametljivo raste iz kadra u kadar. Poput junaka Bezinovićeva filma koji se  odluče za avanturu traganja za starom Gradinom koja navodno krije rijetke ljepote i gledatelj koji se odvaži zaroniti u ovaj film susrest će se s osobitim i širokim spoznajama. Vrsna križanja fikcije i dokumentarizma, nadogradnje konkretnoga apstraktnim, a realnoga nadrealnim.“

Addiko bank dodjeljuje Igoru Bezinoviću, redatelju filma Kratki izlet kome je ocjenjivački sud 64. Pulskog filmskog festivala u Puli dodijelio Veliku zlatnu arenu za najbolji film Festivala, nagradu u iznosu od 30.000,00kn.

Teleking dodjeljuje producentu filma Kratki Izlet, kojemu je ocjenjivački sud 64. Pulskog filmskog festivala u Puli dodijelio Veliku zlatnu arenu, paket post-produkcijskih usluga: obrada i mastering slike u iznosu od 10.000€.

Uz ove nagrade Ocjenjivački sud hrvatskog programa upućuje posebne pohvale filmu Mrtve ribe redatelja Kristijana Milića u produkciji Eurofilma i koprodukciji Kazališno-filmske udruge Oktavijan za produkcijski entuzijazam i skladnu sinergiju filmskih profesionalaca iz Hrvatske i Bosne i Hercegovine.

Zahvaljujemo svima koji su potpomogli organizaciju i realizaciju 64. Pulskog filmskog festivala.

Ministarstvo kulture Republike Hrvatske, Grad Pula, Istarska županija, Hrvatska turistička zajednica, Turistička zajednica grada Pule, Turistička zajednica Istarske županije.

Hrvatski telekom - Partner Festivala

T Logo 3c p DE

logo filmofeel 2017


app store ikona google play ikona

Prijavi se na newsletter

 
image

Lokacije

14 festivalskih lokacija

Opširnije
predsjednica hr

Min kulture logo

GRAD PULA LOGO

zupanijodjelzakulturu

pulaplus