ravnateljicamacchiatoCLANAK

Festivalski je jubilej pred nama, no i Vaš ravnateljski – peti. Gledajući unatrag do danas, je li postalo lakše ili teže? 

Postalo je važnije. Nakon višegodišnje organizacije puno je manje nepoznanica i organizacijski je lakše, ali isto tako postajete svjesniji veličine manifestacije, njezine tradicije i što sve Festival znači filmašima, struci i građanima Pule. Onda vam je jako važno da uspije, da svi budu zadovoljni i da film nađe svoj put do publike.

Uskladiti filmski program s organizacijom zahtjeva više institucionalno balansiranje s krajnjim ciljem zadovoljavanja želja struke i publike. Ponekad se čini da jedni za druge ne znaju i svatko ima svoje zahtjeve. Kako to sve povežete?

Bez obzira na silna usklađivanja ipak se tu radi o ljudima koji vole film: stvarati ili gledati. I u toj čaroliji pronalaska puta od jednih ka drugima mislim da je Arena najljepše mjesto gdje publika može doživjeti film u cijeloj njegovoj raskoši umjetničkog izričaja pa ono zvjezdano nebo napravi da zaboravite sve poteškoće koje su možda i postojale.

Osnivač, Marijan Rotar, izjavio je da filmski festival dugovječnost duguje Samo u jednoj dobroj organizaciji i nekoliko dobrih ljudi. Bitno je da festivalska organizacija bude u rukama ljudi koji žele i znaju raditi i koji će sebe dati u to. Jer, nema tu radnog vremena, kad krene – čovjek mora biti u tome...  Slažete li se?

Kad radite ono što volite, uživate u tome i nesebično se dajete svakako dolazi rezultat, a ukoliko još imate slične suradnike, ta pozitivna energija i zanos samo nose naprijed. No, mislim da to nije slučaj samo na Festivalu već se može primijeniti uopće u životu. Imam sreću da radim s mladim i kreativnim ljudima koji me svakodnevno nadahnjuju i onda ne govorimo o poslu, već užitku.

Izazovi organizacije pod lupom su javnosti od najmanjih sitnica. Organizatora se obično „krivi“ i za zabačene ulaznice ispred Arene, a i nepovoljnog vjetra koji vijori zastave. Trend je medijski prostor više posvetiti banalnom nego značajnom, no to su trendi-instant informacije. Po čemu se Festivali zaista pamte?

Mislim da je to osobni doživljaj, iako će dobitnici reći po Zlatnim arenama, dobrim filmovima, zabavama, druženjima, noćnim kupanjima… Svatko će nešto pamtiti. Ja ću zauvijek zapamtiti scenu kad je u Areni na polovici filma Zrinka Ogreste „S one strane“ počela padati kiša. Ljudi su samo izvadili kišobrane i nastavili gledati film do kraja. Slika mokrih kišobrana na kojima se ljeskaju scene filma i odbijaju kišne kapi ispred tog ogromnog platna nešto je što se ne zaboravlja. Oda filmu i autoru.

Svaki je ravnatelj za sobom ostavio (ili želio ostaviti) osobni i poslovni pečat. Na čemu insistirate prilikom organizacije?


Mi smo javna ustanova i to uvelike određuje način našeg poslovanja pa se trudim postaviti stvari na način da Festival može funkcionirati bez svakog od nas, a isto tako da svaki član kolektiva da svoj osobni pečat u onom dijelu posla koji radi. Mislim da se radi o vođenju i izvlačenju najboljeg od suradnika. Na kraju su svi sretni, a u toj priči ja sam najmanje bitna i kao svaki ravnatelj, prolazna.

Uz poslovne, protokolarne, ravnateljske i medijske obveze, koliko stignete pratiti filmski program?

Bez obzira na Festival, ja volim gledati filmove. Oni u sebi sadrže različite umjetnosti, a to je valjda moja životna odrednica. Neke filmove pogledam ranije, ali iz poštovanja prema umjetnicima tijekom Festivala pogledam u Areni sve koji se natječu za Zlatnu arenu.

Javnosti je manje poznato, odnosno potpuno nepoznato što Javna ustanova Pula Film Festival radi tijekom čitave godine.
Javnost često misli da je naš jedini posao organizacija Festivala, no to ipak nije tako. U našem su sastavu Kino Valli sa svojim bogatim programom, kao i tehnička služba koja se bavi montažom pozornica u Areni i po raznim gradskim lokacijama te lijepljenjem plakata. Preuzeli smo manifestaciju Prosinac u Puli koja je trajala ove godine više od mjesec dana, organiziramo Dan Grada i Pulsku noć. Nemojmo zaboraviti Film na šugamanu i projekcije na Kaštelu. Posao nam je svakako raznolik, ali i organizacijski zahtjevan jer često radimo nekoliko stvari paralelno.

Kada je bio posljednji dana kada niste poslali nijedan poslovni mail?

Ne sjećam se. Nekako smo svi postali stalno online, sve je žurno, ljudi pišu noću, poruke, Viber… Bude mi lakše odmah odgovoriti ako znam i mogu. Sjećam se kad svega toga nije bilo, a isto su bili uspješni Festivali i jako dobri filmovi. Važno je biti u duhu vremena.

Je li Porečanka hakirala pulski đir?
Još radim na nekim passwordima. 

Uz bogate prikazivačke, Pulu očekuju izložbeni, zabavni i gastro programi zbog kojih će filmski predznak u srpnju nositi čak osam lokacija

OBJAVAZABAVNOGPROGRAMACLANAK

Ravnateljica Pulskog filmskog festivala, Gordana Restović predstavila je izložbeni program 65. Pule koji je redom sastavljen od umjetničkih veličina koji su svojim djelovanjem uvelike poznati struci i javnosti. Otvara se 12. srpnja u SKUC-u retrospektivom fotografija glumačke dive Milene Dravić koja je svevremenskim ulogama obilježila fascinantnu karijeru filmske zvijezde, dok će se njezina monografija predstaviti sljedeći dan Kinu Valli. Umjetnički fotograf i filmski snimatelj Stanko Herceg u Galeriji Makina istog će dana interpretirati odabir jedne od mogućnosti doživljavanja stvarnosti pitajući se pritom o dugotrajnosti i kratkotrajnosti digitalne, odnosno analogne fotografije. Sedamnaesto izdanje Cinemaniac > Misliti film 2018 posvećen je filmskim i umjetničkim praksama found footagea koji pruža istovremeno i inspiraciju i materijal kao resurs umjetnicima i filmašima, estetski, kritički i konceptualni okvir, prostor za eksperimentiranje, a izložbu će 15. srpnja otvoriti kustosice Branka Benčić i Tanja Vrvilo. U MSUI bit će izloženo dvanaest novih skulptura zajedničkog naziva Tijelo / Corpus višestruko nagrađivanog akademskog kipara Alema Korkuta, koja otvaraju nova čitanja umjetničkog rada samog umjetnika. 17. srpnja u HUIU galeriji Dalibor Martinis, višegodišnji koautor festivalskog cinemaniaca, otvorit će izložbu pod nazivom Krivotvorine, dezinformacije i smrznute slike koja slijedi niz recentnih izložbi u pozadini kojih je načeta tema odnosa dizajna i neoavangardne umjetnosti.

Zabavni program koji će oduševiti raznovrsnim žanrovima, predstavila je producentica Festivala Nataša Šimunov, koji od subote do subote donosi: DJ So_Chic, Zoran Predin & Damir Kukuruzović, Nipplepeople, Kultur Shock, Glitterbox, Livio Morosin Bend, Tv Istra Party – DJ Šurki, a program će zaključiti fantastični DJ Mario Kovač.

Uz izložbeni i glazbeni izbor, osiguran je i gastro program Street Food Festival Food In Motion u Titovom parku, koji će ponuditi odličan festival ulične hrane uz ukusne kombinacije lokalnih namirnica, predstavljanje istarskih vinara, veliki izbor craft piva i ugodan popratni glazbeni program kao podloga za uživanje u uličnim delicijama pod zvijezdama. Ukupno će desetak lokalnih ugostitelja i proizvođača hrane ponuditi ukusna i vesela jela temeljena na lokalnim namirnicama. Suorganizator Street food festivala Tomislav Pranjić istaknuo je kako se ovom manifestacijom želi približiti publici moderni street food pokret koji se zasniva na lokalnim namirnicama, mašti i znanju autora te veseloj atmosferi koja je idealna za uživanje u kulinarskom umijeću. Street food u svijetu je sinonim za ukusna i originalna jela temeljena na lokalnim namirnicama i znanju pravih majstora kuhinje.

Nakon objavljenog Hrvatskog i Međunarodnog programa, od 21. lipnja bit će dostupna kupovina ulaznica za Arenu putem mrežne stranice. Info punkt će svoja vrata otvoriti 7. srpnja, gdje će se uz redovitu, moći kupiti propusnice za umirovljenike (30,00kn) i studente (50,00kn), odnosno paket ulaznica za svih devet dana (165,00kn). Na svim ostalim festivalskim lokacijama ulaz je slobodan.

Foto galeriju s konferencije za medije možete pogledati OVDJE.

medijska14 06

Zajamčen kvalitetan izbor europskih filmova, svjetskih dramskih serija i dokumentarnih filmova u Puli od 14. do 22. srpnja

Na današnjoj konferenciji za medije održanoj u Medijateci Francuskog instituta u Zagrebu umjetnički ravnatelj Pulskog filmskog festivala Zlatko Vidačković javnosti je predstavio selekciju Međunarodnog programa 65. Pule koji se ove godine uz igrane, sastoji i od dokumentarnih filmova i dramskih serija. Izbor najkvalitetnijih recentnih ostvarenja europskog i nezavisnog svjetskog filma, odabranih iz programa relevantnih međunarodnih festivala, u programskoj kategoriji Europolis-Meridijani donosi 13 igranih filmova među kojima su dobitnik nagrade za najbolji scenarij u Cannesu Sretni Lazzaro (r. Alice Rohrwacher), Eva (r. Benoit Jacquot), C'est la vie! (r. Olivier Nakache, Éric Toledano), Crna plima (r. Erick Zonca), Dobro došli u Njemačku (r. S. Verhoeven), Knjižara (r. Isabel Coixet), Kraljevska zamjena (r. Marc Dugain), Marvin (r. Anne Fontaine), Na plaži Chesil (r. Dominic Cooke), Posljednji bend u Libanonu (r. Ben Bachar), U ratu (r. Stéphane Brizé), Amok (r. Vardan Tozija) i Zvijer (r. Michael Pearce).

Popularan festivalski trend praćenja dramskih serija neće izostajati ni u Puli i to prikazivanjem epizoda serija snimljenih u Hrvatskoj uz državne poticaje: 2 epizode serije Hrvatski krimić: Ubojstvo na Visu i Nož pod vratom (r. Michael Kreindl) te Sumrak templara (r. Douglas MacKinnon), 2 epizode serije Senke nad Balkanom (r. Dragan Bjelogrlić) u kojoj igraju hrvatski glumci Goran Bogdan i Bojan Navojec, dok hrvatska glumica Zrinka Cvitešić, dobitnica prestižne nagrade Olivier, glumi u seriji Kapital (r. Euros Lyn).

Pod zajedničkim nazivnikom "iz povijesti kinematografije" prikazat će se dokumentarni filmovi Postati Bond (r. Josh Greenbaum), Botorići (r. Srđan Knežević), Codelli (r. Miha Čelar), Hitlerov Hollywood (r. Rudiger Suchsland), Ingrid Bergman: njezinim riječima (r. Stig Bjorkman) i Priča o Caryju Grantu (r. Mark Kidel). Nadovezujući se na bogatu festivalsku povijest, a u ime predstojećeg jubileja, Vidačković je predstavio i dragocjene filmske naslove programa Vremeplov u sklopu kojeg će se prikazati filmovi Mayerling (jedan od naslova iz Prve revije filmova u pulskoj Areni 1938. g.) te I život teče dalje (najstariji sačuvani igrani film na hrvatskom jeziku iz 1935.).

Odlično prihvaćena lokacija za uživanje u filmovima pod zvijezdama – plaža Ambrela – u večernjim će satima mladima studenstkog uzrasta ponuditi filmove Biser Bojane (r. Milan Karadžić), 303 (r. Hans Weingartner), Patti Cake$ (r. Geremy Jasper) i Lažne tetovaže (r. Pascal Plante).

Zadovoljstvo suradnjom na jubilarnom izdanju, iskazala je veleposlanica Izraela Zina Kalay Kleitman koja je pozdravila ovogodišnji Međunarodni program u sklopu kojeg je uvrštena premijera filma Posljednji bend u Libanonu, te Retrospektivu suvremene izraelske kinematografije ostvarenu u suradnji s Veleposlanstvom Izraela u Republici Hrvatskoj, a koja uključuje filmove: Betlehem (r. Yuval Adler), Ženska bojna (r. Talya Lavie), Dobri dečko iz Jeruzalema (r. Roy Florentine), Gett: Slučaj Viviane Amsalem (r. Ronit i Shlomi Elkabetz), Oproštajna zabava (r. Sharon Maymon), Lov na slonove (r. Reshef Levi) i Skreni lijevo na kraju svijeta (r. Avi Nesher).

U Međunarodnom programu osigurani su i recentni francuski naslovi, a Guillaume Colin, ravnatelj Francuskog instituta i savjetnik za suradnju i kulturnu djelatnost Francuskog veleposlanstva, izjavio je da će 65. izdanje zasigurno gledateljima pružiti izniman program s čak 13 francuskih filmova, koji pokazuju svo bogatstvo i raznolikost francuske produkcije: dugometražni i kratkometražni, crtani i igrani filmovi, filmovi za mlade, a neće se zaboraviti ni pogled na početke prikazivanja filmova u Areni, i to projekcijom romantične drame Mayerling koja se prikazala 1938. godine. Colin je istaknuo kako se Pulski filmski festival nanovo dokazuje kao nezaobilazan sastanak svih zaljubljenika u sedmu umjetnost, a cjelokupnom timu zaželio je uspješan festival.

Nastavljajući u tonu povijesti, ravnateljica Gordana Restović najavila je da će se osamdeseta godišnjica od prve projekcije u Areni posebno obilježiti posvetom o tada prikazanim filmovima u festivalskom katalogu. Također je istaknula da su projekti najavljeni lani, sada spremni za prezentiranje javnosti. U Puli će se predstaviti drugo izdanje tiskane edicije Vremeplov, posvećene šezdesetpetoj godišnjici, na čijem je izdanju sudjelovalo devet autora koji su obrazložili osobnu perspektivu ključnih trenutaka Pulskog filmskog festivala. Najavljeno je i mrežno objavljivanje Abecedarija filmova - opširnog projekta koji na jednom mjestu sadrži više od 800 naslova koji su tijekom šezdeset pet godina konkurirali za Zlatne arene, odnosno svojevrsnu festivalsku filmsku bazu koja po filmu katalogizira autore, ekipe, izdanje prikazivanja i osvojene nagrade, pogodnu za pretraživanje po godini ili naslovu. Dopuna Abecedariju filmova je projekt Abecedarij djelatnika koji je nastao sukladno raspisanom javnom pozivu da svojom osobnom pričom, svi koji su na bilo koji način djelovali na Pulskom filmskom festivalu, ostanu trajno zabilježeni u njegovoj povijesti. U suradnji s Hrvatskim državnim arhivom, prigodom 65. obljetnice, tiskat će se integralno izdanje Vjesnika u srijedu iz 1955. godine koji je u cijelosti bio posvećen 3. Pulskom filmskom festivalu.

Foto galeriju s konferencije za medije možete pogledati OVDJE. 

machiattoravnateljCLANAK

65. Pula je pred nama, iza Vas su tri jubileja, jesu li se u posljednjih 15 godina smjerovi hrvatskog filma značajno izmijenili, tematski izašli iz određenih okvira i što smatrate najpozitivnijim pomakom?

- Definitivno, kvaliteta hrvatskog dugometražnog igranog filma je porasla, kao i gledanost, a i kritika je prepoznala tu promjenu. Upravo sam počeo pisati svoju doktorsku disertaciju na temu „Trendovi novinske kritike hrvatskog igranog filma od 2000. do 2017. godine“ pa ću to sve i znanstveno istražiti. Mislim da je publika zasićena postratnim temama i da je dobro imati filmove koji se bave aktualnim temama sadašnjice ili pak donose potpuni hedonistički otklon od stvarnosti. Kako žanrovskih filmova najčešće ima manje u Hrvatskom programu, nastojim to nadoknaditi u Međunarodnom.

Što donosi ovogodišnji Hrvatski program?

* Dvadeset filmova. Deset hrvatskih filmova je u konkurenciji, od čega će sedam biti premijerno prikazano, te jedan izvan konkurencije a tu je i devet koprodukcija, od čeka je 7 u konkurenciji. Svaku će večer u Areni biti premijera nekog filma. Drago mi je da svoje filmove predstavljaju čak tri redateljice. Pola filmova je samoniklo cvijeće nastalo na livadama nezavisnog filma, a pola je nastalo u stakleniku HAVC-a na javnim pozivima. Srećom, HAVC je podupro postprodukciju tri nezavisna filma, a još nekoliko ih čeka jer na zadnjem javnom pozivu nisu dodjeljena sredstva za postprodukciju. Velika novost je to što ćemo u Areni imati premijere novih sezona dviju dramskih serija.

Kroz povijest dodjeljivanja nagrada, često su na suprotnim stranama ocjenjivačkih sudova i odluke publike. Čemu pripisujete takve oprečne stavove, jeste li nečijem mišljenju skloniji?

* Ja sam pak najbliži ocjenama kritike, ipak sam ja filmski kritičar, i još od 2002. redovito sudjelujem u glasanju za nagradu Oktavijan. Nagrade žirija ne bi komentirao. Što se publike tiče, treba naglasiti da pulska publika nije klasična festivalska publika nego prava narodska, masovna, tako da je nagrada publike stvarno vox populi.

Imate li neku osobnu „ filmsku nepravdu“ koju bi ispravili? Bez posebnog imenovanja, imate li favorita i zašto smatrate da je drugačiji od drugih?

* Ne smijem ništa reći na te teme da se netko ne prepozna ili uvrijedi, jer je osim vatrometa u Areni uvijek prisutan i vatromet taština. No, za otvaranje uvijek biram premijerni film za koji smatram da je prihvatljiv za širu publiku i nije pesimističan. Pretežak film na otvaranju može zadati turobnu intonaciju cijelom festivalu.

Što Zlatko radi kad ne radi?

* Navečer najradije idem u kazalište, ne samo na dramske predstave, nego i na opere, balete i mjuzikle, a posjećujem koncerte klasične i kvalitetne zabavne glazbe i izložbe. U kasno popodne vježbam u teretani, igram tenis i plivam. Kako mi se zaručnica bavi planinarenjem, počeo sam lagano i tim aktivnostima vikendom. Inače moj mozak najviše radi upravo onda kada ništa ne radim, tada se sve procesuira, tada mi dolaze ideje, zaključci, odluke. Kad imate odgovornost, onda je nosite sa sobom i u krevet, ne možete je ostaviti na vješalici.

Postoje li neka pitanja koja Vam se stalno postavljaju i koja su Vam dosadna?

* Uglavnom su to pitanja kada će Pula postati regionalni festival i može li hrvatski film nakon Pule imati premijeru u programu A festivala. Stoga ponavljam, Hrvatska za razliku od nekih ima dovoljno jak nacionalni program da može tjedan dana s njim puniti Arenu, a što se premijera tiče, prikazivanje na nacionalnom festivalu ne smatra se međunarodnom premijerom, te hrvatski film nakon Pule može na sve međunarodne A festivale osim tri najveća – Cannesa, Berlina i Venecije koji traže prvo prikazivanje.

Do objave Međunarodnog programa, koji je najčešće sastavljen od europskih naslova, postoji li u budućnosti uvrštavanja i nešto „egzotičnijih“ kvalitetnih produkcija ili smatrate da je Festival ipak usmjeren k europskoj kinematografiji ?

* U programskom segmentu Meridijani prikazivali smo redovito i filmove s drugih kontinenata, još od 2004. kad sam bio koselektor stranog programa, prikazali smo u Areni urugvajski film Whisky i palestinsko-izraelski Žeđ. Pulska publika je više sklona europskom filmu, no ne treba raditi program samo po ukusu većine, imat ćemo i egzotike. Ove godine primjerice prikazujemo 8 suvremenih izraelskih filmova.

Na koliko ste različitih Festivala sudjelovali?

* 20. Bio sam u žirijima međunarodne kritike na festivalima u Cannesu, Berlinu, Veneciji i San Franciscu, a sudjelovao sam na festivalima u Rimu, Sankt Peterburgu, Jeruzalemu, Oulu (Nordic Panorama, Finska), Taormini, Bariju, Viareggiu, Ženevi, Karlovym Varyma, Pilsenu, Pečuhu, Beogradu (FEST i Beldocs), Sarajevu, Bitoli, Portorožu i Hercegnovom.

Je li Vam Pula najdraža?

* Pula je, nazivimo to festivalskim rječnikom, izvan konkurencije. Od stranih festivala najviše su me dojmili San Francisco i Sankt Peterburg svojim bogatim popratnim programima. San Francisco je između ostalog, osim neizbježnog Alcatraza, na kojem je svoju memoarsku knjigu na službenom desku prodavao i potpisivao bivši robijaš, organizirao turu na kojoj smo obilazili sve lokacije na kojima je sniman Hitchcockov film Vrtoglavica uz filmsku glazbu Bernarda Hermanna koja nas je pratila u automobilu. U Sankt Peterburgu je pak, na kraju programa koji je uključivao živu svirku na harfi za doručak, posjet Ermitažu u ex Zimskom dvorcu, Marijinskom teatru u kojem je Kirov balet izveo Bajaderu i Sanktpeterburškoj filharmoniji koja je izvela najveće ruske klasike, guvernerka organizirala večeru u predivnom ljetnom dvorcu carice Katarine, u kojem je obnovljena slavna Jantarna soba koju smo vidjeli u sklopu obilaska dvorca. Bila je to prava caristička demonstracija kulturne moći.

Pulski filmski festival poziva zainteresirane profesionalce da do 29. lipnja 2018. prijave projekate na novi Matchmaking Forum.

Prvo izdanje Matchmaking Foruma posebno se fokusira na predstavljanje i razmjenu izvornih filmskih projekata i radova u nastajanju. U njemu sudjeluju partnerski filmski centri kako bi potaknuli razvoj tih projekata i njihovu realizaciju. Forum u partnerstvu organiziraju Pulski filmski festival i Avvantura Film Festival & Matchmaking koji svojim organizacijskim iskustvom nude industrijski program s ciljem umrežavanja, poticanja i osnaživanja filmske kulture i industrije kroz umrežavanje i spajanje.

Riječ je o ideji izgradnje mogućnosti povezivanja svih profesionalaca uključenih u produkciju, ne samo u kinematografiji nego i u cijelom audiovizualnom sektoru i kreativnoj industriji, te pruža producentima mogućnost susreta s više kategorija financijera, koji sudjeluju u stvaranju potrebnog financijskog paketa za produkciju filma. Distributeri, prodajni agenti, banke, privatni i javni investicijski fondovi, regije i filmske komisije, broadcasteri, internetske platforme, itd.

Prvo izdanje održati će se od 18. do 21. srpnja 2018. u Circolu - Zajednica Talijana u Puli a nastao je u suradnji: Pula Film Festivala, HAVC-a, Avvantura Festivala & Matchmaking Foruma, Litvanskog filmskog centra, Filmskog centra Gruzije, Slovenskog filmskog centra, Filmskog centra Srbije, Makedonske filmske agencije, Filmskog centra Crne Gore, Filmskog centra Sarajevo, Fondacije za kinematografiju Sarajevo i sajma "Sa(n)jam knjige" i sastoji se od sljedećih događaja:


• Co-Production Market
(18. do 20. srpnja): radi se o 15-ak međunarodnih projekata. Partneri projekata imati će mogućnost susreta koproducenata u 30-minutnim jedan-na-jedan sastancima.
Samo projekti s osiguranih 50% sredstava ispunjavaju uvjete za prijavu.

Prijavnica je dvojezična. Možete birati između engleskog i hrvatskog.
Entry Form - Registration of Project to Co-Production Market
Prijavnica

• Work in Progress
(18. i 19. srpnja): prvo izdanje ove radionice predstaviti će ograničeni broj kvalitetnih projekta u fazi dovršavanja iz zemalja partnerskih centara (Slovenija, Hrvatska, Srbija, Makedonija, Bosna & Hercegovina, Crna Gora, Litva, Kosovo i Gruzija) i biti će im pružena mogućnost pronalaženja dodatnog financiranja.

Prijavnica je dvojezična. Možete birati između engleskog i hrvatskog.
Entry Form - Registration of Project to Work in Progress Market
Prijavnica

• Matching Books and Film
(19. i 20. srpnja 2018.): prvi puta na tržištu jugoistočne Europe Matchmaking Forum pokreće, u suradnji sa Sajmom knjiga "Sa(n)jam knjige", matchmaking književnih djela s filmskom i TV industrijom. Vodeći regionalni izdavači će predlagati adaptacijska prava suvremene regionalne književnosti (romani, novele, eseji, stripovi, dječja književnost…) producentima, redateljima i TV kućama.

Prijavnica je dvojezična. Možete birati između engleskog i hrvatskog.
Entry Form - Registration of Project to Matching Stories and Films Market
Prijavnica

Matchmaking Forum će ponuditi usluge kao što su klub B-2-B, projekcije filmova u nastajanju, poslovni centar, međunarodne panele i networking događaje.

Obavještavamo novinare,  medijske djelatnike i filmske profesionalce da se do 20. lipnja putem mrežnog obrasca prijave za praćenje 65. Pulskog filmskog festivala.

Nakon isteka roka prijave, a najkasnije do 27. lipnja 2018. godine, press centar će e-poštom prijavljene obavijestiti o statusu akreditacija. Prijava ne jamči odobrenje, a Festival zadržava pravo prihvatiti ili odbiti zatraženu akreditaciju, odnosno zatražiti dokaze o prethodnom medijskom praćenju.

Zahtjevi upućeni e-mailom neće se uzimati u obzir.

Detaljne informacije o korištenju akreditacija možete pronaći OVDJE ili OVDJE.

Odobrene akreditacije moći će se preuzeti od četvrtka, 12. srpnja u Uredu za akreditacije u Zajednici Talijana – Circolu, Carrarina 1, Pula.

• Akreditacijski obrazac za medijske djelatnike 
• Akreditacijski obrazac za filmske profesionalce

predsjednica hr Min kulture logo GRAD PULA LOGO zupanijodjelzakulturu pulaplus