završila je diplomski studij Filmske i televizijske montaže, a potom i diplomski studij Dramaturgije na Akademiji dramske umjetnosti u Zagrebu. Nakon što je montirala dva igrana TV filma (Vidimo se, redatelja Ivana Salaja, 1995. i Novogodišnja pljačka, redatelja Dražena Žarkovića, 1997.), posvetila se isključivo pisanju scenarija za film i televiziju. Neki od projekata na kojima je sudjelovala kao scenaristica i koscenaristica prikazani su i nagrađivani na značajnim regionalnim i međunarodnim festivalima: Kosac, (r. Zvonimir Jurić, 2014.), Dnevnik Diane Budisavljević (r. Dana Budisavljević, 2019.), Proslava (r. Bruno Anković, 2024.), Trešnje (r. Dubravka Turić, 2017.), Područje bez signala (kreatori Ankica Jurić Tilić i Dalibor Matanić, 2021.). Kao scenaristica nagrađena je za kratkometražni igrani film Trešnje na Danima Hrvatskog filma, za dramsku seriju Područje bez signala na Sarajevo film festivalu (uz koscenariste Hanu Jušić i Milana